Vieš o čom je práca supervízora v call centre? Rozumieš hodnote skvelej zákazníckej služby? Vieš správne naštartovať a motivovať predajný tím? Teší ťa práca s jedinečnými osobnosťami?
Našiel si sa v týchto riadkoch? Výborne! Hľadáme niekoho, kto nás v tejto ceste povedie ďalej. Zaujíma nás nie len to, čo robíš, ale aj to, kým si a čo nám vieš priniesť.
Očakávame, že budeš vedieť riešiť každodenné dotazy telefonických operátorov s úsmevom na tvári a kávou v ruke. Prajeme si, aby si bol dosť odvážny na to, aby si nastavil a udržal plynulý chod oddelenia, ktoré denne čelí množstvu hovorov, e-mailov a správ.
Tvojou úlohou bude:
✔ viesť a motivovať tím k dosahovaniu stanovených cieľov a ukazovateľov v požadovanej kvalite;
✔ byť hlavnou kontaktnou osobou pre obchodných partnerov a riešiť s nimi komplexne projektové otázky a podnety;
✔ vytvárať a analyzovať reporty týkajúce sa výkonnosti a plnenia KPI;
✔ plánovať smeny a koordinovať prácu tímu, vedieť reagovať a byť nápomocný každému členovi tímu;
✔ pravidelne hodnotiť výkon jednotlivých členov tímu a to pri dodržiavaní štandardov call skriptov, poskytovaní konštruktívnej spätnej väzby a plánovaní individuálneho rozvoja každého člena tímu;
✔ poskytovať školenie a support novým členom tímu a zabezpečiť, že všetci členovia majú potrebné zručnosti a znalosti pre svoju prácu.
Čo od teba očakávame:
* skúsenosť s riadením outboundových alebo inboundových projektov;
* vysokú dávku empatického prístupu a procesného myslenia;
* organizačné schopnosti a chuť neustále sa učiť a rásť.
Čo ti ponúkame:
* konkurencieschopný platový balík s príjemnými benefitmi;
* možnosť pracovať v priateľskom a podpornom prostredí;
* šancu ovplyvňovať a formovať pridelený projekt.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame ti naozaj zaujímavé výhody:
✅ sebarealizáciu na úspešných bežiacich projektoch,
✅ možnosť nastavovať procesy a realizovať svoje nápady,
✅ viesť skutočne skvelý tím úžasných lojálnych zamestnancov,
✅ ak bude treba, aj dennú podporu manažérky call centra Janky,
✅ staneš sa členom manažmentu a budeš sa spolupodieľať na tvorbe stratégie spoločnosti,
✅ dostaneš možnosť zažiť rôzne teambuildingy, napr. aj v Barcelone, v Ríme alebo Krakove,
✅ budeš sa môcť podpísať pod spoločné úspechy a tešiť sa z nich,
✅ dostaneš možnosť vzdelávať sa a kariérne rásť,
✅ čaká na teba priateľsky kolektív, moderné pracovné prostredie a zaujímavá práca.
Informácie o výberovom konaní
Výberové konanie bude prebiehať v 2. kolách.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
CRM (Customer Relationship Management) - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
zákaznícka podpora, projektové riadenie, vedenie tímu
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Preferujeme uchádzačov, ktorí majú:
- skúseností s vedením tímu,
- projektové riadenie,
- organizačnú zručnosť,
- logicko-technické myslenie.
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme profesionálne a dynamické multikanálové kontaktné centrum zamerané na služby komerčného call centra. Pôsobíme v mnohých oblastiach, ako je energetika, automotive, beauty, poisťovníctvo, gastro, bankovníctvo, obchod, nehnuteľnosti a iné.
Vďaka našim dlhoročným skúsenostiam a špičkovej technológii dnes patríme medzi lídrov v oblasti kontaktných centier v Slovenskej a Českej republike. Naše služby poskytujeme výhradne pre existujúcu klientelu našich partnerov.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
Kontaktná osoba: Mgr. Lenka Chlpíková
Tel.: +421903416520
E-mail: chlpikova@paradigmacc.sk