0800 604 406
info@paradigmacc.sk
SVK
EN
CZ
SK
Úvod
O nás
Naše riešenia
Komunikačné kanály
Technologické inovácie
Telekomunikačné služby
Napísali o nás
Courlux International
LeasePlan CZ
LeasePlan SK
TRACO computers s. r. o.
ZSE
TUreality
Kariéra
Supervízor zákazníckej linky
FAQ
Kontakt
Kontaktujte nás
Úvod
Naše riešenia
O nás
Úvod
O nás
Spoznajte firmu PARADIGMA a tím ľudí, ktorí môžu byť vašim hlasom. Dôverujú nám malé aj veľké firmy, tak nasledujte svoj hlas aj vy.
S ČÍM VÁM POMÔŽEME
Zvýšime efektivitu pri získavaní nových zákazníkov
Navrhneme efektívne riešenia
v oblasti zákazníckej starostlivosti
Zabezpečíme komunikáciu 24/7
Zvýšime vám predaj vašich
produktov a služieb
Získame spätnú väzbu o vašich produktoch/službách
Zefektívnime procesy vašej
zákazníckej infolinky
Zvýšime spokojnosť zákazníkov
Zrealizujeme marketingový prieskum - Mystery shopping
Náš tím
VÍZIE A CIELE
V PARADIGME spoločne spájame sily. A taktiež veríme, že dokážeme plniť nielen naše, ale aj vaše ciele.
„Mojím cieľom je riadiť a viesť spoločnosť k úspechu. To zahŕňa implementáciu strategických plánov, motivovanie a vedenie tímu a zodpovednosť za celkový úspech spoločnosti.“
Antonín Pospíšil
CEO
„Mojím cieľom je byť férovým a spoľahlivým partnerom pre našich zákazníkov v oblasti zákazníckej starostlivosti, akvizície nových zákazníkov a predaja služieb. “
Rajmund Rédvai
COO
„ Inovujem a zlepšujem procesy, aby sme prinášali našim klientom služby najvyššej kvality. Zameriavam sa na zvyšovanie zákazníckej spokojnosti a získavanie nových obchodných príležitostí, pričom sledujem trendy na trhu a plním potreby našich partnerov. Mojim cieľom je aby PARADIGMA zostala lídrom v oblasti kontaktných centier. “
Daniela Briestenská
SALES
„Mojou prioritou je nájsť najvhodnejších zamestnancov, ktorí sa stanú hrdými členmi PARADIGMA rodiny. Zároveň chcem dopomáhať k vytváraniu takého pracovného prostredia, ktoré bude príjemné, motivačné a hlavne obohacujúce pre všetkých pracovníkov.“
Lenka Chlpíková
HR
„Mojou víziou ako projektovej manažérky je zlepšovať procesy a služby, ktoré sú poskytované zákazníkom a zvyšovať ich spokojnosť. Chcem, aby call centrum bolo efektívne, a aby poskytovalo vysoko kvalitný zákaznícky servis.“
Jana Matiašková
CALL CENTER MANAGER
„Zdravé a predvídateľné firemné financie sú základným stavebným kameňom spoločnosti.“
Mária Beňová
FINANCIE
„Mojím cieľom je zabezpečenie efektívneho a presného prezentovania informácií a to prostredníctvom kvalitných a relevantných reportov a štatistík, ktoré umožňujú lepšie rozhodovanie.“
Mária Fujáková
REPORTING
„Chcem prinášať inovácie klientom tak, aby vždy používali najmodernejšie technológie a efektívne využívali svoje zdroje.“
Miroslav Dudík
IT
OCENENIA A CERTIFIKÁTY
V rámci celkového pôsobenia na trhu sme ako spoločnosť získali niekoľko ocenení, ktoré hovoria o kvalite a profesionalite, ktorú vám neustále prinášame.
ISO 27001:2013
ISO 9001:2015
Člen ADMEZ